Articulo de Nomdedeu Âżguerra Ayto. - CDCS?

Foro principal sobre la actualidad albinegra.

Articulo de Nomdedeu Âżguerra Ayto. - CDCS?

Notapor indomito albinegro » Sab 15 Ago 2015, 11:55 am

http://enricnomdedeu.blogspot.com.es/20 ... l?spref=tw

Este article no és fàcil d’escriure, perquè aquells que el llegiran amb ulls d’aficionat al futbol, s’adonaran de seguida que jo de futbol no n’entenc gaire. Aquells que el puguen llegir i que estiguen gens interessats en el futbol no acabaran d’entendre per quina raó el Vicealcalde de Castelló parla d’estes coses. Tampoc no és fàcil d’escriure, perquè al voltant del futbol i dels colors dels clubs es mou un món de sentiments de gran intensitat, i m’hauran de permetre dir que quan en un debat entra la passió, la raó agafa vacances. Per a que ningú no s’enfade, diré que passa el mateix amb l’adscripció nacional, la política o el fenomen fans amb la música. Però malgrat ser conscient que entre en un espai esvarós no seria honest amb mi mateix si no digués el que pense, i ho publiqués al diari, assumint tots els riscos.
Qui em coneix sap que sóc molt actiu a les xarxes socials, i cada cop que hi ha un episodi significatiu que afecte al CD Castellón, el club de la nostra ciutat, el meu compte de Twitter es bloqueja amb desenes i desenes de piulades demanant solucions, exigint-me (exigint-nos al govern) un major esforç, ser més actius en la crisi institucional que pateix el club... Jo ho comprenc, és més, que se’m cite en centenars de tweets, ho entenc com una certa mostra de confiança. Si m’ho demanen a mi és perquè encara deuen confiar. I això, és un mèrit enorme, no meu, sinó dels aficionats que ho fan. Uns aficionats, diguem-ho clar, maltractats per la direcció del club.
El que passa és que la capacitat de maniobra de l’ajuntament és limitada. Més que no ho sembla. Sincerament no sé qui és el propietari de les accions. Crec que ningú no ho sap del tot, perquè hi ha litigis en marxa sobre el particular. Sí que sé, qui representa formalment eixa majoria accionarial, el Sr. Cruz. I és amb ell amb qui hem de tractar. És cert que seria més fàcil tractar amb ell si hagués acceptat la sol·licitud de reunió que per escrit li va fer el Regidor d’Esports Enric Porcar. Dijous, però, avisà que ja ens voríem en setembre que ara estava fora.
Hem de parlar de la situació del club. És cert que esta directiva, gràcies a la bona voluntat (o a l’excés de realisme econòmic) ha aconseguit una quitança important per part dels dos principal creditors del club, Facsa i Bankia; i això ha permés una periodificació dels pagaments, per tal d’intentar fer front als deutes acumulats per una gestió nefasta, i no sé si delictiva, durant anys. Però la realitat és també que la ciutat esportiva és d’una empresa que ha vist defraudada la seua confiança per una directiva que no ha complit cap de les condicions d’us de les instal·lacions. El cert és que l’estadi és municipal (de tots vostés), i que la directiva no ha complert amb les condicions. No paga llum ni aigua que anava a càrrec d’ells. El PP va acceptar que el pagament de la quota es fes amb entrades que repartia a qui li semblava. El manteniment de l’estadi que hauria de pagar el club el fa l’ajuntament, per evitar accidents o que ens el tanquen per manca de seguretat. La gespa, va acabar canviant-la i pagant-la l’ajuntament, davant la incapacitat del club... Una gespa que dimecres donava ganes de plorar. No ho vaig vore en directe, no vaig anar a Castàlia, ni pagant, que és com vaig jo quan vull vore un partit, ni convidat. Perquè contestaré ara a la pregunta que algú va fer a Twitter, no, el club, a diferència d’altres anys, no va tindre la deferènia de convidar a la corporació a la presentació. I vull recordar que la corporació municipal som els administradors nomenats pels propietaris (la ciutat de Castelló) dels bens públics, entre els que destaca el nostre estadi.
I davant de tot això, què fer? Tres coses. Una. L’ajuntament està personat en la causa oberta per Sentimiento Albinegro contra l’anterior directiva. El PP havia donat ordre a l’assessoria jurídica de que no col·laborés en res. Nosaltres hem revocat l’ordre i hem donat instruccions de col·laborar activament. Dos, el conveni de cessió de Castàlia està vençut, s’ha de renegociar, i ací sí que hem de ser severs amb l’actual directiva. I tres. Busqueda d’alternatives de gestió, pel que puga passar. Perquè una cosa és clara, com recordaven dues pancartes dimecres, tenim una afició i uns preus de primera i una directiva de tercera. Jo també ho crec.
Publicat per Nomdedéu a les 10:09 a. m.
indomito albinegro

Re: Articulo de Nomdedeu Âżguerra Ayto. - CDCS?

Notapor soleret » Sab 15 Ago 2015, 12:09 pm

Una a nomdedeu li la bufe el castello i dos que cara tenen els de compromis denunciant al castello x sexiste sense possarse abans en contacte en el club,pensae que pitjor que en el pp imposible pero ojo en compromis!!!!!! :(= :(=
soleret

Notapor soleret » Sab 15 Ago 2015, 12:17 pm

Amparo Marco tu no eras muy del castellon????Pues ayudar al castellon COĂ‘O!!!!tot bones paraules iavant!!!!
soleret

Notapor DoctOrellut » Dom 16 Ago 2015, 17:00 pm

Mondedeu ahora de que vas de aficionado ? Lo primero es que si pagas cuando vas a Castalia me parece norma o es que acaso pretende ir de gorra ? Lo segundo es que tu cartita me parece deplorable en vez de dedicar tu tiempo a escribir estas chorradas defiende lo nuestro y si el césped no esta en condiciones ya debería tener en su mesa cruz la correspondiente sanción por incumplimiento de contrato . o no hay contrato ? A ver si en un concurso de burros no tenemos bastantes trofeos para repartir. Por otra parte tanto criticar al pp cosa que me parece bien por no haber echo nada y ahora vosotros que sois mucho peores ya estáis con escusas . Pues eso tiene remedio yo cito a cruz en agosto y me dice que en septiembre y la respuesta es muuuuuyyyy clara o vienes o pasas a entregar las llaves del campo municipal que como tu bien dices ( La única verdad de toda la cartita ) Es nuestro . Asi que si no valeis para poner en su lugar a un sujeto que a venido aqui aun no sabemos a que , no quiero imaginarme lo que seréis capaces de hacer por esta ciudad. Mondedeu chitat¡¡
Voy a escribir algo profundo... Subsuelo
Imagen
DoctOrellut

Notapor Felip PĂ©rez Ferrer » Mar 18 Ago 2015, 11:47 am

Queda clar que l'Ajuntament sols va a recolzar a SA en la seva lluita als jutjats.
Felip PĂ©rez Ferrer

Notapor DoctOrellut » Mar 18 Ago 2015, 23:00 pm

Felip PĂ©rez Ferrer escribiĂł:Queda clar que l'Ajuntament sols va a recolzar a SA en la seva lluita als jutjats.
A mi en queda clar que ara el ajuntament ja no es del pp. Aixina que espere les teus critiques com abans Felip i em done la impressio de que ara estas en plan ligth ¡¡ :?
Imagen
DoctOrellut

Notapor Felip PĂ©rez Ferrer » Mar 18 Ago 2015, 23:32 pm

DoctOrellut escribiĂł:
Felip PĂ©rez Ferrer escribiĂł:Queda clar que l'Ajuntament sols va a recolzar a SA en la seva lluita als jutjats.
A mi en queda clar que ara el ajuntament ja no es del pp. Aixina que espere les teus critiques com abans Felip i em done la impressio de que ara estas en plan ligth ¡¡ :?

1. L'empastre del CDCS ve de lluny, de l'època de José Luís Gimeno Ferrer a l'alcaldia

2. Alberto Fabra Part no va fer res més que fer-ne un ús en el seu profit i d'algú amb bigot
Imagen

3. Vicent Sales i Mateu, antic regidor d'esports, aquell que va succeir a Marta Gallén, mai va respondre la falta de control de les subvencions públiques que l'ajuntament de Castelló de La Plana va donar al club durant anys. Encara recorde l'entrevista que, si mal no recorde, li va fer Xavi Sidro a Ràdio Castelló

4. Alfonso Bataller es va trobar un empastre de l'època dels Fabra, Moliner, Sales i companyia. No sé si va tindre cap interès o no, però poc va fer o poder fer. Almenys durant el seu govern es va negociar una important rebaixa en el deute amb els creditors

5. La nova corporació s'ha trobat una situació extrema i, açò és una opinió personal, poc o res més que recolzar a Sentimiento Albinegro en la seva aventura als jutjats va a fer.
Felip PĂ©rez Ferrer

Notapor Felip PĂ©rez Ferrer » Mar 18 Ago 2015, 23:40 pm

Pel que fa a la meva indignació amb les institucions, tot segueix igual, a tots els nivells; però és que ja no proteste per res, ni pel CDCS, ni pel TTIP que va dur-nos al desastre social, ni pel creixement del nacionalcatolicisme, ni per res de res.

Estic observant la realitat per intentar analitzar-la i treure les meves conclusions i, ara per ara, són les de sempre: el Tito té massa poder i l'afició del CDCS no té un € mentre que l'empresariat local no és albinegre.

En resum, que el CDCS sempre ha sigut un objecte en mans de la classe política i qui ens governa no té com a prioritat una empresa en mans de no se sap qui.

Sols espere que si l'ajuntament ha de fer fora del Nou Castàlia al club per culpa de qui el gestiona ho faça sense cap problema.
Felip PĂ©rez Ferrer

Notapor DoctOrellut » Jue 20 Ago 2015, 22:04 pm

Estoy muy de acuerdo con todo menos el punto 5 que ya expresas que es una opinión personal pero el resto lo firmaría, ahora bien si tenemos que pasar a meditar situaciones etc etc y pasar de analizar la realidad pues lo haremos , yo como no me caso con nadie estaré aquí para decir tanto lo que los anteriores nos echaron un cable como cuando lo echen estos y lo contrario. Y algunos que cada día poníais a parir al anterior ayuntamiento ( Y con razón ) Es al menos curioso que ahora que seguimos igual tirando a peor os de por la meditación pero en fin cada uno es esclavo de sus palabras . Yo lo dicho mientras tenga salud aquí estaré descojonandome de cartas sin sentido y de ayuntamientos inoperantes¡¡ Cuidat Felip :wink:
Imagen
DoctOrellut

Notapor Felip PĂ©rez Ferrer » Vie 21 Ago 2015, 1:32 am

Tens raĂł Doc.
Felip PĂ©rez Ferrer

Notapor DoctOrellut » Vie 21 Ago 2015, 21:35 pm

Felip PĂ©rez Ferrer escribiĂł:Tens raĂł Doc.
No la quiero y te lo diré de otra manera Felip . Se te ve el plumero :lol: :lol: :P
Imagen
DoctOrellut

Volver a En Albinegro